nuffx

Tuesday 24 February 2015

FUH RAMBANG MATA TENGOK KAIN JAPANESE COTTON CORAK FLORAL NI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Cuaca sekarang panas terik. So kebanyakan hari mama akan pakai busana yang diperbuat dari kain cotton. Dan sudah tentulah kain tu ialah kain Japanese Cotton 100% cotton premium quality yang sangat berkualiti tinggi.

Kain ni sangat selesa dipakai, tidak panas, meresap peluh dan tidak merenyuk selepas dibasuh. Warnanya juga tidak pudar walaupun banyak kali dibasuh.

Selain cotton, kain yang sesuai dipakai dengan cuaca di Malaysia yang panas lembab ni ialah kain satin. Dan satin pilihan mama sudah pastilah kain Valentina Italian Dull Satin dan French Silky Sildo Satin.

Hari ni, mama nak share dengan uols corak-corak kain cotton yang ada di dalam koleksi kami. Kali ni, mama post corak-corak Floral berbunga-bunga yang sangat cantik, sweet dan menawan kalbu. Hehee.

Jemput tengok ye semua, lepas tengok boleh lah order dengan menghubungi kami di :

017-3589005 (sms/whatsapp)

























Cantik-cantik kan semua corak dan warna kain Japanese Cotton 100% cotton premium quality ni kan. Sila la pilih ikut citarasa anda. Boleh juga dijadikan sebagai hadiah untuk saudara-mara, sahabat handai dan juga orang-orang yang kita sayang.

Harga sepasang 4 meter ialah RM 80.00 Semenanjung dan RM 83.00 Sabah/Sarawak. Kos pos adalah PERCUMA.

Jom order sekarang uols. Boleh hubungi kami di :

017-3589005 (sms/whatsapp)


No comments :

Post a Comment