nuffx

Monday 16 March 2015

HILANGKAN PARUT CHICKEN POX SEMUDAH A B C DAN KEMBALI JELITA MACAM MISS UNIVERSE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Sapa kat sini pernah kena Cicken Pox? Sila angkat keyboard. Hihi. Aduhai habis sakit-sakit badan, lenguh-lenguh badan naik benda alah ni kannnn.

Pastu demam, x larat sangat. Miang-miang, gatal-gatal gitu. Pedih-pedih. Aduhai...paling tak best, bila dah kering Chicken Pox tu, dia jadi hitam-hitam, berparut, lekuk, dalam....uwaaaaa hudoh nya, tak cantik dah jadinya. Nangis laaa kan tengok muka sendiri depan cermin.

Hari ni Mama Niki nak share dengan uols macam mana cara nak hilangkan parut Chicken Pox tu supaya kita semua tetap anggun macam supermodel walauuupun baru lepas baik dari Chicken Pox. No more parut-parut lekuk yang scary ittewwww. Huhuu.

Nak lagi best, Mama Niki nak share 1 video ni perihal seorang kawan yang kena Chicken Pox yang terukssss dan pastu camana secara magiknya bila dh sembuh, parut-parut dia semua menghilang.

Nah jom tengok video ni. Tak payah susah-susah baca kannn. Klik je botton play tu dan dengar betul-betul. Hehee. Moga perkongsian dari sis kita ni boleh beri manfaat pada semua. Dah siap tengok, uols share la video ni dengan kawan-kawan uols. Benda baik uolsss, elok la kita share. Benda x elok x payah susah-susah share, dia akan tersebar sendiri macam virus haha. So kita share benda yang baik-baik je tawwwwww.

Dah tengok video ni, boleh hubungi mama untuk sebarang pertanyaan :

017-358 9005 (sms/whatsapp)




Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.

Betul kan apa yang Mama Niki cakap. Orang dewasa yang kena Chicken ni memang akan risau sebab parut dia lagi tebal dan payah nak hilang.

Tapi jangan risau-risau, insyaa Allah jika amalkan betul-betul vitamin Shaklee yang akan Mama Niki rekemen kan dan cara makannya pula betul, parut tu semua akan hilang. Dan kita semua akan kembali menjadi cantik anggun jelita semua macam Miss Universe. Wah gituuuu.

Jom order sekarang. Mama Niki merupakan pengedar sah Shaklee yang amat dedikasi. Hubungi mama di :

017-358 9005 (sms/whatsapp)

Mama Pengedar Shaklee kawasan Benta, Kuala Lipis, Raub dan kawasan sekitar. Kalau nak COD boleh je calling calling ok! Penghantaran ke seluruh dunia. Acewahh.

Jom lah order sekarang. Khidmat nasihat dan cara makan terbaik untuk anda.



No comments :

Post a Comment