nuffx

Friday 3 April 2015

PELANGGAN BERPUASHATI DENGAN KAIN VALENTINA, SILDO, MARIPOSSA DAN VALENCIA KAMI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Apa khabar uols semua? Lama Mama Niki tak online. Maklum saja lah, mama agak sibuk lately. Dengan stok kain yang baru sampai. Wide dress lagi. Uruskan rumahtangga dan anak-anak lagi. Hehee.

By the way,  kita semua kan supemama! So kita boleh je uruskan semua hal. Multitasking kan. Acewah, mama sokmo cuba positifkan diri sendiri macam tu lah.

Hari ni mama nak share beberapa feedback dari customer yang dah beli kain dari mama. Ada banyak mesej atau whatsapp yang dah mama delete atau terdelete atau anak-anak delete masa main henfon mama. Hahaa.

Tapi masih ada beberapa mesej yang tinggal. Mama share kat sini cepat-cepat sebelum di delete oleh anak-anak bertuah ni lagi. Haha.

Nak order kain yang super duper awesome? Mama ada Kain Valentina Italian Dull Satin, Kain French Silky Sildo Satin, Kain Maripossa Dull Satin, Kain Valencia Heavy Dull Satin, Japanese Cotton Premium Quality, Cotton Plain Shiny, Batik Humaira, Batik Raisya dan banyak lagi tau.

Hubungi mama di :

017-358 9005 (sms/whatsapp)



















Anda masih mencari kain untuk dipakai pada hari raya? Tak ada masa nak keluar shopping berjam-jam? Malas nk menghadap traffic jem yang menggila di pusat bandar? Dan tak kuasa nak bayar duit parking yang melampau mahal terutamanya di hari minggu? Renyah bawak anak-anak untuk keluar shopping baju raya dalam keadaan cuaca panas dan kadang-kadang hujan sekarang ni? 

Mama ada penyelesaiannya. Anda cuba sms atau whatsapp mama. Pilih warna yang telah memikat hati anda. Dan mama akan pos direct ke tempat anda. 

Walaupun senak kepala dan semak otak dengan GST, Alhamdulillah kain-kain mama masih harga lama dan kos pos juga masih percuma. 

Tunggu apa lagi uols? Hubungi mama sekarang.

017-358 9005 (sms/whatsapp)




No comments :

Post a Comment