nuffx

Tuesday 4 November 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS, BENTA, RAUB DAN KAWASAN SEKITAR PAHANG

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Saya nak cerita la entry kali ni macam mana alkisah saya boleh terjebak dengan Shaklee ni. Hehe. Saya mula consume Shaklee lepas bersalin anak yang ketiga. Saya ambik Set Pantang Shaklee yang awesome tu lah. 

Masa tu saya tak join jadi ahli lagi. Saya beli je dengan orang. Siap promot lagi dengan kawan-kawan satu tempat kerja, beli Shaklee dengan orang tu. Alahai ruginya tak join Shaklee awal-awal. Haha.

Saya ni boleh dikira agak aktif juga berfacebook. Hehe. Tapi kerja saya setiap hari scroll newsfeed konon nak tahu perkembangan kawan-kawan. Konon laaaa. Scroll punya scroll. Ehhhh dah sejam dah aku ngadap facebook ni. Banyak sangat membuang masa dengan sia-sia.

Satu hari, senior satu sekolah tegur kat chatbox. Chatting punya chatting, dia ajak saya join Shaklee. Saya cakap takpe la nanti dulu la. Sebab saya ni memang negatif gileee dengan yang kena jadi-jadi ahli ni. Tambah-tambah pulak MLM ni. Aduyaaai memang anti gileeee!

Minggu depannya, kami chatting lagi. Sekali lagi dia ajak saya join Shaklee. Saya pun setuju la. Ye la kan...why not? Lagipun memang saya sedang consume Shaklee. Dan saya memang sedang jatuh cinta dengan supplemen Shaklee. Mana taknya, susu melimpah ruah dan badan saya rasa sangat best. Kulit pun bertambah sihat. Alhamdulillaah.

Lepas dah sign up jadi ahli, saya di add di group Shaklee. Nama group tu OMS. Wah meriah rupanya group Shaklee ni. Ada tak faham apa-apa boleh tanya. Bila tanya, cepat pulak diorang respon. Wah syok tau. Saya pun cuba-cuba la nak promot kat facebook. Hehe. 

Taraaaaaa....saya merupakan pengedar sah Shaklee anda. Hubungi saya untuk khidmat nasihat terbaik.


Mana nak sangka, bila saya cuba promot, ramai pulak kawan-kawan berminat nak beli. Masa tu terfikir 'aisey napa laa aku nak promot Shaklee ni awal-awal lagi?' heheh. Iye la kan, daripada hari-hari saya scroll fb tanpa hala tuju, apa salahnya saya post pasal Shaklee. Ada juga manfaatnya. Dapat jugak pahala share benda yang positif dan baik-baik.

Bila dah dapat order dari kawan-kawan, saya mula rasa seronok buat Shaklee ni. Tambahan pula, bila saya capai point tertentu, Shaklee bagi bonus berbentuk cash direct ke dalam akaun saya. Aduhai seronok sangat masa tu. Haha. (Psttt sebenarnya kan, banyak lagi insentif Shaklee bagi, nanti-nanti kita cerita yeaaa).

Sekarang ni, saya merupakan Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Benta dan Raub, Pahang. Saya boleh COD (cash on delivery) ke kawasan sekitar seperti Dong, Padang Tengku, Merapoh, Penjom dan sebagainya tanpa sebarang caj tambahan. 

Saya juga membuat perkhidmatan penghantaran menggunakan Poslaju, Gdex dan Citylink ke seluruh Malaysia dan Brunei. 

Sebarang pertanyaan, atau ingin mendapatkan produk Shaklee, atau berminat untuk menjadi ahli, boleh lah hubungi saya di :

Sms/ whatsapp : 017-3589005 (Niki Shaklee)
Email : ireen2285@gmail.com


Love and hug ,
Awesomelybeauty 
Shaklee ID : 926488

No comments :

Post a Comment