nuffx

Sunday 2 November 2014

PERIOD / HAID TIDAK DATANG DISEBABKAN GLA SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Hari tu kecoh kan tentang GLA Shaklee gara-gara kenyataan Cikgu Mary yang katanya Gla menyebabkan dia dapat cyst. Walhal doktor yang merawat menafikan sekeras-kerasnya tentang hal itu.

Di sini kami mengambil peluang untuk berpesan supaya tidak membuat sebarang kenyataan berkaitan Shaklee tanpa apa-apa sokongan medical report atau medical statement kerana pihak Shaklee berhak menyaman di atas sebarang tuduhan yang cuba menjatuhkan nama baik Shaklee itu sendiri.

Hari ini kami ingin membincangkan tentang Gla Shaklee. Memandangkan kami mendengar cerita ramai yang tidak datang haid selepas mengambil Gla Shaklee. 

Ramai antara kita yang mengalami masalah period yang tidak teratur terutamanya di kalangan remaja dan anak dara. Walaupun sudah mengambil Gla Shaklee, tetap juga tidak datang period. Mungkin anda rasa Gla Shaklee tidak sesuai untuk anda. Anda mula berhenti mengambil Gla Shaklee dan mula menyesal dan rasa rugi membeli Gla Shaklee kerana tidak mendapat hasil yang diharapkan.

Sila aware tentang masalah period anda kerana ia melibatkan soal kesuburan juga.

Nasihat kami jika anda mempunyai masalah period tidak datang selepas makan Gla Shaklee ialah :

Kita perlu faham dulu apa itu supplemen. Bagaimana tindakan supplemen terhadap badan dan juga apa beza supplemen dengan ubat-ubatan. 

Kita perlu tahu bahawa supplemen merawat punca berlakunya sesuatu penyakit. Supplemen ni juga sangat lembut tindakan dia pada badan kita. Jadi mungkin badan kita sedang menerima tindak balas terhadap supplemen secara perlahan dan merawat apa-apa yang tidak betul dalam badan kita dahulu. Biasanya Gla melibatkan ketidakseimbangan hormon. Jadi, badan kita sedang berinteraksi untuk menstabilkan hormon anda semula.

Soalan : Kenapa orang lain makan Gla ok je, datang period dia, kenapa saya makan Gla period tak datang pun?

Sebenarnya tindakbalas dan penerimaan badan seseorang tu tidak sama. Lagi pula, ia bergantung kepada diet pemakanan kita macam mana, keturunan, berat badan, seseorang juga mempengaruhi. Jadi, kita tidak boleh samakan atau membandingkan kesan pada badan kita dengan orang lain.

Saya juga mengambil Gla Complex Shaklee. Mula-mula period saya tunggang langgang juga. Lepas tu keluar sikit-sikit warna coklat gitu. Tapi saya tetap mengambilnya dengan istiqomah dan konsisten. Alhamdulillaah sekarang period saya tepat je datang setiap bulan. Malah, kulit muka saya juga bertambah sihat dan glowing.

Selain daripada itu, ada yang mengambil Gla Shaklee ni akan rasa nak demam, loya, rasa badan berangin, dan sebagainya, itu sebenarnya tanda badan kita sedang mengalami healing crisis. 

Ini vitamin kegemaran saya!


Apa itu healing crisis?

Healing crisis ialah proses pemulihan di mana tubuh badan kita iaitu sel-sel dan tisu-tisu cuba mengeluarkan toksin-toksin yang lama terkumpul dalam badan. Cara pengeluaran healing crisis ini bergantung pada tubuh masing-masing.

Jadi, usahlah risau jika makan Gla Complex Shaklee dan period tidak datang. Teruskan pengambilan dengan sabar. Dapatkan nasihat dari pengedar Shaklee yang benar-benar berilmu dan bukan sekadar menjual. 

Moga kita semua beroleh kesihatan dengan mengamalkan Shaklee. Insyaa Allah. 

Jika anda ada sebarang pertanyaan, atau ingin membeli sebarang produk Shaklee, atau berminat untuk menjadi ahli dan menjana pendapatan dari rumah, boleh hubungi kami di :

017-3589005 / 010-4647478 (Niki)

Kami merupakan Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Benta, Pengedar Shaklee Raub, Pahang.
COD ke kawasan sekitar tanpa sebarang caj tambahan.
Pos ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Love and hug,
Awesomelybeauty

No comments :

Post a Comment