nuffx

Monday 12 January 2015

ASHWARYA BORDER SEQUIN - LEBIH GAYA UNTUK PAKAIAN ANDA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Sekarang ni memang in-trend orang padankan sequin di baju mahupun dress mereka. Hari ni saya nak kongsi dengan anda tentang sequin yang sangat cantik dan berkualiti tinggi. Ada banyak pilihan warna-warna menarik untuk anda padankan dengan warna pakaian anda.

Apalagi dipadankan dengan Japanese Cotton mahupun Valentina Italian Dull Satin. Wahhh memang akan menyerlah lah penampilan anda nanti.

Di sini saya akan tunjukkan beberapa warna yang available. Jika anda berminat, boleh lah hubungi saya di nombor yang akan saya berikan di bawah nanti.






Cantik-cantik dan berkilauan kan Ashwarya Border Sequin ni. Berpinar biji mata nak pilih. Haha. Sila-sila la pilih ye. Lepas tu jangan lupa hubungi saya segera untuk order.

Harga RM 15.00 per meter. Poslaju RM 6.00. Sangat murah berbanding harga di pasaran.

Anda boleh hubungi saya di :

017-3589005 (sms/whatsapp)

No comments :

Post a Comment