nuffx

Monday 19 January 2015

BERGAYA ELEGAN DAN ANGGUN DENGAN JUBAH DAN DRESS CANTIK (VALENTINA ITALIAN DULL SATIN)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Ramai yang sudah bosan dengan gaya yang sama sahaja bila ke tempat kerja. Bila buka almari, bosan tengok asyik baju-baju fesyen dan style yang sama je.

Kalau bagi saya, setiap hari Jumaat, saya akan ke tempat kerja memakai jubah ataupun dress. Sebelum ni saya suka membeli jubah dan dress ready-made. Samada beli di butik atau beli secara online. Tapi sayangnya jubah atau dress yang saya beli selalunya tidak benar-benar fit dengan badan saya.

Kadang kala terlebih longgar, dan kadang-kadang terlebih sendat. Adakalanya terlebih labuh, dan adakalanya terlebih singkat/senteng. Terpaksa juga hantar ke tukang jahit untuk alter. Duit lagi. Arghhh bosan!

Sejak jatuh hati dengan Valentina Italian Dull Satin, saya mula membeli kain dan hantar ke tailor untuk dijahit mengikut ukuran badan saya sendiri. Jadi bila siap, saya sangat puashati. Tidak perlu di hantar alter lagi. Hehehe. Suka sangat2 tauuu.

Jadi, anda yang ingin bergaya anggun, elegan dan jelita dengan jubah serta dress, boleh lah membeli kain-kain Valentina Italian Dull Satin dari kami. Setelah siap, anda pasti puashati dengan hasilnya.

Antara gaya jubah dan dress yang boleh dijahit menggunakan Valentina Italian Dull Sati ialah:








Fuhhhh lawa-lawa kannn semua kain Valentina Italian Dull Satin ni bila dah siap jadi jubah dan dress? Anggun jelita gituuu bila pakai jubah atau dress ke tempat kerja atau ke kenduri-kenduri. Juga sesuai digayakan di majlis-majlis rasmi mahupun tidak rasmi.

Tunggu apa lagi? Jom order segera. Harga cumalah RM 80.00 Semenanjung/ RM 83.00 Sabah/Sarawak. Pos adalah PERCUMA.

Untuk order, boleh hubungi saya di :

017-3589005 (sms/whatsapp)

2 comments :

  1. Salam..saya sdg mencari pembekal kain dull satin..boleh email di fanazck_ryan@yahoo.com..tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. apit juara boleh whatsapp kami di 017-3589005. Tq.

      Delete