nuffx

Tuesday 13 January 2015

VALENTINA ITALIAN DULL SATIN SENTIASA RESTOCK SETIAP MINGGU

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Alhamdulillaah, ramai yang berpuashati dengan Valentina Italian Dull Satin yang telah mereka terima. Rata-ratanya puashati dengan kualiti dan warnanya yang sangat ekslusif. Berbeza dengan Japanese Satin yang agak nipis dan sangat berkilat.

Untuk pengetahuan anda semua, hari ini kami berjaya menjual sebanyak 4 gulung (lebih kurang 40 meter segulung) Valentina Italian Dull Satin yang berwarna Emerald Green. Nampaknya ramai yang berminat dengan warna Emerald Green ni. Lepas ni jangan terkejut la yer, kalau gi mana-mana, anda jumpa ramai yang pakai baju berwarna Emerald Green. Hahaha.

Kami restock kain-kain kami setiap minggu. Jadi janganlah risau jika warna-warna idaman kalbu anda kehabisan stok. Insyaa Allah kami restock secepatnya untuk anda. Namun adalah dinasihatkan supaya anda cepat-cepatlah order warna pilihan anda. Sebab dikhuatiri warna-warna tersebut juga telah kehabisan dikilang dan mengambil masa untuk di print.

Saya ingin kongsikan beberapa gambar yag dikirim oleh pelanggan yang berpuashati dengan Valentina Italian Dull Satin yang telah diterima mereka.


Cantik sangat warna ni kan?

Antara kain-kain yang telah di pos kepada kastemer tersayang. :)

Kastemer bagi gambar anak dia sedang memegang kain berwarna Emerald Green.

Antara pilihan warna yang ada. Sila la pilih yer.

Kastemer ni borong untuk kawan-kawan dia sekali. Sebab pembelian 10 pasang ke atas akan dapat harga borong tauuu.

Pembelian 10 pasang ke atas akan dapat HARGA BORONG dari saya. Dan sudah pastinya harga tersebut sangatlah murah kebabooom.

Jom cepat-cepat lah order uols. Hubungi saya di :

017-3589005 (sms/whatsapp)

No comments :

Post a Comment