nuffx

Friday 9 January 2015

JAPANESE COTTON - KAIN COTTON BERKUALITI TINGGI LAGI EKSLUSIF

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaa...

Hari ni saya nk share tentang kain cotton. Saya suka pakai baju yang dijahit dengan kain cotton sebab bila pakai kain cotton saya rasa macam wanita melayu terakhir gitu. Haha.

Sebelum ni saya ada banyak juga beli kain online. Apalagi masa dulu-dulu macam in-trend kan orang jual kain cotton dari Vietnam. Tapi saya frust sebab kain dia keras, lepas basuh jadi renyuk dan susah sangat nak iron. Pakai sekali lepas tu tak nak pakai dah. Sebab tak selesa.

Tapi lately saya mula berjinak-jinak dengan Japanese Cotton. Dan saya suka! Bila dah suka, saya suka beli banyak-banyak buat stok. Sedap pakai. Selesa. Kain tak keras, tak renyuk, tak jarang. Senang nak iron. Bila saya pakai, ramai kawan-kawan tegur cakap lawa baju tu. Ramai minat nak beli. So saya decide kenapa tidak saya jual sendiri kain ni. Kan?

Saya dapat pembekal kain yang boleh bagi harga yang sangat-sangat berpatutan. Jadi saya suka nak share dengan anda semua para peminat cotton. Saya akan share sikit-sikit yer corak yang ada. Saya akan update lagi dalam entry akan datang.

Antara corak yang ada di dalam stok kami :











Ni adalah cotton bercorak kerawang. Memang sangat cantik bila dah jadi baju tau. Harga RM 80.00 sepasang 4 meter. Pos adalah PERCUMA. Walaubagaimanapun, boleh juga requset nak beli berapa meter. Kami akan potong kain mengikut order anda. 

Untuk dapatkan kain-kain yang super awesome ni, boleh hubungi kami di :

017-3589005 (sms/whatsapp)

No comments :

Post a Comment