nuffx

Tuesday 27 January 2015

SAYA RAGU-RAGU DENGAN KUALITI KAIN TENUN INDIA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Ada ramai kastemer tanya, adakah kain tenun India ni jarang? Adakah kain tenun India ni rasa tak selesa bila dipakai? Adakah kain tenun India ni rasa gatal-gatal miang bila dipakai? Adakah kain tenun India ni keras kejong bila dipakai?

Di sini sana nak share tentang kualiti kain tenun India ni dengan anda semua. 

Saya dan beberapa orang kastemer dah pegang n rasa kain ni, bahagian dlm kain ni licin,maknanya bila pakai kita tak rasa gatal. Dan saya dah tarik-tarik, kain ni tak mudah tetas. Kain pun sejuk sgt! 

Ada yang tanya, kain ni sebenarnya betulkan ditenun? Atau dicetak dengan mesin sahaja? Sebenarnya kain ini memang ditenun! Jelas benang-benang tenunan dia kalau kita tengok dari jarak dekat. Tapi kain pada bahagian dalam sangat licin dan sejuk. 

Kalau nak buat sampin lelaki pun sesuai sebab kain dia lembut. Senang nak ikat dan pintal. Elok la beli sedondon dengan suami masing-masing. Hehe.

Ni adalah contoh kain yang saya sendiri ambik dan jahit untuk diri sendiri. Ewah, memang cantik sangat tau. Nak pakai masa kenduri raya cina nanti. Alahai tak sabar pulak rasanya. Hihi.


Ini bahagian luar kain.

Ini bahagian dalam kain. Licin dan sejuk sangat kain dia.


Ini saya sendiri punya. Cantik tak? Hehehe.

So, jangan lah ragu-ragu dengan kualiti kain tenun India kami. Kami hanya ambil stok kain-kain yang berkualiti tapi dengan harga yang berpatutan untuk anda semua. 

Jom lah cepat order uols. Hubungi kami segera.

017-358 9005 (sms/whatsapp)

No comments :

Post a Comment