nuffx

Thursday 15 January 2015

VALENTINA ITALIAN DULL SATIN SESUAI DIGAYAKAN SEBAGAI DRESS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Hari ni saya nak share gambar-gambar dari Hanna Bella. Kalau pihak Hanna Bella ada baca blog saya, saya mohon maaf kerana share gambar-gambar ini tanpa keizinan.

Dress dari Hanna Bella memang sangat lawa, sesiapa nak beli dress yang super duper georgeous, boleh lah menghubungi Hanna Bella. (you see, saya promote dress you tau Hanna Bella). Hehehee.

Di sini saya cuma nak beritahu yang Valentina Italian Dull Satin ni, bila siap dijahit, sangat lah cantik. Kainnya berat, jatuh ke bawah dan beralun. Kain ini tidak berbulu, dan tidak melekat di badan.

Pendek kata, memang puashati la. Jom jamu mata dulu. Untuk order kain Valentina Italian Dull Satin, anda boleh hubungi saya di :

017-3589005 (sms/whatsapp)












Tunggu apa lagi uolsss. Cepat-cepat laaa order. Valentina Italian Dull Satin memang terbaik. Hubungi kami segera di :

017-3589005 (sms/whatsapp)

2 comments :

  1. Klu ada buat dropship dull satin wasap sy 0133227142

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis RZ Lovely Touch blh wasep saya 017-3589005. Tq.

      Delete