nuffx

Sunday 25 May 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS : FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE DAN TIPS MEMILIH GROUP YANG TEPAT

Sejak kebelakangan ini, ramai yang jadi ahli Shaklee kan? Sana sini Shaklee. Asal online je nampak promosi Shaklee. Wah Shaklee memang meletup-letup kebaboom sekarang ni. Nak jadi ahli Shaklee ni memang sangat senang. Apa lagi zaman teknologi canggih sekarang ni kan. Semuanya du hujung jari anda. Apatah lagi makin ramai yang menyedari banyak faedah menjadi ahli Shaklee ni.

Di sini saya akan kongsi beberapa persoalan yang biasa orang tanya tentang keahlian Shaklee.

Bagaimana hendak mendaftar sebagai ahli/ pengedar Shaklee?

  • anda boleh mendaftar dengan membayar yuran pendaftaran (registration fee) sebanyak RM 65 seumur hidup. Saya akan menguruskan proses pendaftaran sebagai ahli secara online. Kemudian saya akan memberikan anda nombor ID dan password untuk anda log in ke dalam sistem Shaklee di www.shaklee2u.com.my
  • mendapatkan keahlian percuma dengan setiap pembelian sebanyak 200 points (dalam lingkungan RM 650 Semenanjung/ Sabah/ Sarawak)
  • Anda cuma perlu menghubungi saya dan memberikan details yang diperlukan untuk mendaftar sebagai ahli (saya akan uruskan proses pendaftaran) atau pergi sendiri ke mana-mana branch Shaklee dan mendaftar menggunakan nombor ID saya iaitu 926488 sebagai sponsor.
Yuran Keahlian Shaklee
  • pendaftaran ialah RM 65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk mengambil member kit).
  • Tambahan RM 10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos terus ke pintu rumah anda.
  • Tambahan RM 20 untuk kos penghantaran ke Sabah/ Sarawak dan kit Shaklee akan sampai terus ke pintu rumah anda.
Maintain point dan keahlian?
  • jika cuma menjadi ahli untuk sekadar makan sendiri, anda tidak perlu maintain points. Melainkan anda memang mahu serius memulakan bisnes dengan Shaklee. Anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi jika sekadar untuk makan sendiri sahaja, share dengan saudara-mara dan keluarga sahaja, maka anda tidak perlu risau untuk maintain points ataupun minimum purchase.
Wajib buat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
  • Tidak perlu
Bagaimana hendak mendaftar sendiri di branch Shaklee?
  • anda perlu seorang sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Anda boleh hubungi saya di nombor 017-3589005 / 010-4647478 atau terus menulis nombor ID saya sebagai sponsor di borang pendaftaran. Nombor ID saya ialah 926488. Setelah mendaftar dengan saya, saya akan add anda ke dalam group Shaklee saya iaitu OMS Group samada di group facebook, whatsapp mahupun telegram. Anda boleh bertanya tentang apa sahaja di dalam group tersebut.
Apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee?
  • anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli yang lebih murah berbanding harga runcit iaitu diskaun keahlian sebanyak 25%
  • Setiap barangan Shaklee akan ditukar kepada points yang mana anda boleh tukar kepada cash setiap bulan
  • Dengan menjadi ahli di bawah saya, (926488) anda akan dibimbing sepenuhnya dari segi pemilihan supplement Shaklee yg sesuai, cara makan supplement yang betul dan cara untuk menjalankan perniagaan ini samada secara online dan offline
Saya mengucapkan selamat datang kepada mereka yang berminat untuk mendaftar sebagai ahli di bawah kumpulan kami. Terdapat banyak faedah menjadi ahli Shaklee di bawah kumpulan kami. Sekiranya berminat untuk menjadi ahli atau anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh berjumpa dengan saya di sekitar Raub, Benta dan Kuala Lipis, Pahang. Kami juga mempunyai pengedar sah Shaklee di seluruh Malaysia.

Kami juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan Poslaju, Gdex dan Cityink.

Anda juga boleh menghubungi kami di :

Instagram : @awesomelybeauty
Blog : awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
Call/ sms/ whatsapp/ Telegram : 017-3589005 / 010-4647478
COD Raub, Benta, Kuala Lipis, Pahang
Wakil pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia

Ini lah dia logo group kami : OMS Group 



No comments :

Post a Comment