nuffx

Saturday 10 May 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS : SET KESUBURAN SUAMI ISTERI SHAKLEE

SET KESUBURAN SUAMI ISTERI SHAKLEE

Semua pasangan yang mendirikan rumahtangga pasti mengimpikan kehadiran cahayamata dalam kehidupan mereka. Kerana cahayamata ibarat permata yang dapat melengkapkan lagi kehidupan berumahtangga. Rumahtangga juga akan menjadi bahagia dan ceria dengan kehadiran cahayamata dalam kehidupan kita. Betul tak?

Namun tidak semua pasangan yang sudah berumahtangga terus mendapat cahayamata. Ada juga pasangan yang telah mendirikan rumahtangga beberapa tahun lamanya namun belum mendapat rezeki untuk dikurniakan cahayamata di dalam kehidupan mereka. 

Jangan lah bersedih. Yang penting jangan putus asa. Kerana apa saya takdir yang berlaku pada diri kita pasti ada hikmahnya. Kita hendaknya sentiasa berdoa. Disampig itu hendaklah selalu berusaha mencuba berbagai cara, berikhtiar dan seterusnya bertawakkal. Salah satu caranya kita boleh berikhtiar dengan mengambil Set Kesuburan Suami Isteri dari Shaklee ini. Ramai kawan saya sudah berjaya, anda juga boleh boleh lah mencuba. Manalah tau, ada rezeki, anda dapat baby Shaklee.... ;)

Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee
Bcomplex dan GLA untuk isteri
Vitamin E dan Zinc Complex untuk suami

SET KESUBURAN SUAMI

Fungsi Set Kesuburan untuk suami :

  • Vitamin E - bekerja bersama-sama dengan vitamin C sebagai anti oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita E Shaklee, untuk membantu pergerakan sperma agar lebih tangkas dan bergaya.
  • Zinc Complex - meningkatkan hormon testosteron dan bilangan sperma.


SET KESUBURAN ISTERI

Fungsi Set Kesuburan Isteri :

  • ESP - membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus meningkatkan tahap kesuburan serta peluang untuk hamil.
  • GLA Complex - membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.
  • Bcomplex - mengandungi asid folic yang sangat diperlukan pada awal kehamilan. Vitamin B12 yang terdapat dalam Bcomplex ini juga membantu memperbanyakkan sperma dan Vitamin B6 dapat meningkatkan kesuburan wanita. Jenis Vitamin B yang lain juga penting untuk proses penyatuan sperma dan ovum (conception). 
Testimoni Set Kesuburan Shaklee


Sebarang pertanyaan tentang sebarang produk Shaklee, anda boleh menghubungi saya dan boleh berjumpa di sekitar kawasan Raub, Benta dan Kuala Lipis, Pahang.

Anda juga boleh menghubungi saya di :|
Instagram : @awesomelybeauty
Blog : awesomelybeauty.blogspot.com
Fb Page : What Woman's Want
Call/sms/whatsapp : 017-3589005
COD sekitar kawasan Raub, Benta dan Kuala Lipis, Pahang

No comments :

Post a Comment