nuffx

Sunday 11 May 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS : SET KURUS BAJET SHAKLEE

Setiap orang pastinya mengidamkan bentuk badan yang cantik dan bentuk badan yang ideal. Apatah lagi ibu-ibu yang baru lepas bersalin, pastinya sangat risau dengan pertambahan berat badan yang makin pesat membesar ibarat di pam pam. Saya juga mengalami masalah yang sama. Apa lagi tercabar dengan kata-kata saudara mara yang datang melawat saya selepas bersalin, mengatakan saya gemuk, perut saya buncit seperti masih mengandung 6 bulan!

Pada awalnya saya tidak memikirkan sangat untuk menurunkan berat badan kerana selera makan saya memang bertambah-tambah, apatah lagi saya menyusukan baby saya sepenuhnya, jadi saya sentiasa merasa lapar dan dahaga. 

Seorang kawan yang juga SID Shaklee menerangkan saya juga masih boleh diet walaupun sedang menyusukan baby. Saya terus mencuba dan Alhamdulillah, hasilnya sangat awesome!

JOM KURUS DENGAN SET KURUS BAJET SHAKLEE


Let's lose weight now!

Set Kurus Bajet Shaklee terdiri daripada :

  1. Alfalfa
  2. lecithin
FUNGSI ALFALFA COMPLEX

  • MENYINGKIRKAN LEMAK DAN KOLESTEROL - penggunaan dalam jangka masa panjang dapat menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, serta darah tinggi. Ini kerana Alfalfa mengandungi SIPONIN yang bertindak sebagai span menyerap kolesterol.
  • MENCUCI HATI, DARAH DAN USUS - Alfalfa bersifat alkali yang dapat menormalkan kembali keasidan badan, membersihkan hati, kolon, darah untuk menghasilkan kulit dan otot yang cantik. 
  • BAIK UNTUK USUS DAN PERUT - memperbaiki masalah saluran penghadaman, seperti kembung, hipetitis dan sembelit.
  • MELAWAN ALAHAN - mengurangkan masalah resdung, kurap, panau, bau badan dan ulat air dengan berkesan.
  • MELAWAN SEL-SEL KANSER - mengalkalikan badan dalam memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
FUNGSI LECITHIN 

  • MENYERAP VITAIN LARUT LEMAK - menyerap vitamin A, D, E, K
  • PEMECAHAN LEMAK DAN KOLESTEROL - membersihkan salur darah, membantu mengemulsi, dan metabolisme lemak, kolesterol serta trigliserid dalam badan.
  • PELANSINGAN - menghalang obesiti, pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang.
  • MERINGANKAN SEMBELIT - melembabkan serta meleraikan toksin dalam usus.
  • MENGHALANG TEKANAN DARAH TINGGI - menggalakkan peredaran darah dengan menghalang arteriosklerosis dalam proses memperbaiki tekanan darah tinggi.
  • MENGHALANG KEJADIAN BATU KARANG - mengemulsi kolesterol berlebihan (90% penyebab batu karang adalah kolesterol).
  • MENINGKATKAN DAYA INGATAN - mengandungi kolin bagi meningkatkan daya ingatan, kuasa pembelajaran, menghalang Alzheimer serta meringankan stress. 
* wanita hamil harus mengambil sejumlah Lecithin bagi pembesaran janin yang sihat.


Alfalfa dan Lecithin- Set Kurus Bajet Shaklee

TESTIMONI SET KURUS BAJET SHAKLEE


WOW awesome!
Terbaik!
Jika anda ada sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee, boleh hubungi kami dan kita boleh berjumpa di sekitar kawasan Raub, Benta dan Kuala Lipis, Pahang untuk sesi penerangan. Saya juga membuat penghantaran di sekitar kawasan tersebut.

Selain daripada itu, saya juga membuat delivery menggunakan Poslaju, Gdex ataupun Citylink ke seluruh Malaysia.

Anda boleh menghubungi kami di :

Instagram : @awesomelybeauty
Blog : awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
Call/sms/whatsapp : 017-3589005
COD sekitar kawasan Raub, Benta dan Kuala Lipis, Pahang.

No comments :

Post a Comment