nuffx

Wednesday 10 September 2014

LELAKI SUBUR IDAMAN SETIAP WANITA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Kami memang suka bangkitkan isu kesuburan ini. Ini adalah kerana sangat ramai kawan-kawan dan kenalan kami yg sudah berumahtangga namun masih belum dikurniakan cahayamata.

Mengikut kajian, 10% pasangan yang berkahwin mengalami masalah untuk memperolehi cahayamata. Banyak faktor yang mendorong kepada masalah ketidaksuburan, dan ia lebih kurang sama sahaja untuk kedua-dua pihak, lelaki mahupun perempuan.

Pendedahan terhadap bahan kimia yang berbahaya, radiasi, pencemaran, stress, kurang senaman, kekurangan nutrisi dan sebagainya boleh menjadi antara faktor pasangan sukar mendapat anak.

Untuk entry kali ini, saya ingin tentang kekurangan nutrisi yang berkait dengan kesuburan.

Apakah nutrien yang penting dalam kesuburan lelaki?

VITAMIN C - membolehkan sperma bergerak bebas

Bayangkan satu keadaan bilamana anda berada dalam satu kumpulan orang yang sangat ramai dan bersesak-sesak. Hinggakan nak bergerak pun sangat payah. Begitulah keadaannya bilamana sperma kekurangan Vitamin C. Ia menyebabkan sperma bergumpal sesama sendiri. Vitamin C membantu sperma bergerak aktif dan cergas.

ZINC - mineral lelaki

Zinc penting dalam penghasilan testosterone, hormon penting bagi lelaki. Kekurangan Testosterone menyebabkan ketidaksuburan.

VITAMIN E & SELENIUM - memberi tenaga kepada sperma

Pelbagai kajian dilakukan ke atas pasangan yang tiada anak dengan menggunakan Vitamin E dan ia menunjukkan hasil yang positif!

Ikon lelaki yg subur dan suami yang setia ahaks.

Jika anda ingin membuat sebarang pesanan dan pertanyaan tentang Set Kesuburan Lelaki Shaklee, anda boleh dapatkan dari kami. Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Raub, Pengedar Shaklee Benta, Pahang. Kami juga boleh COD (cash on delivery) sekitar kawasan Benta, Raub dan Kuala Lipis, Pahang. Kami juga mempunyai senarai pengedar Shaklee di seluruh Malaysia yang boleh membuat penghantaran ke tempat anda.

Kami juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei menggunakan Poslaju, Gdex ataupun Citylink.

Anda juga boleh menghubungi kami di :

Instagram : awesomelybeauty
Blog : www.awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
Email : ireen2285@gmail.com
Sms/ whatsapp : 017-3589005 / 010-4647478


No comments :

Post a Comment