nuffx

Tuesday 9 September 2014

VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK BERSERI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Semua orang nak nampak cantik. Betul tak? Tidak kira lah lelaki mahupun perempuan. Malah naluri semulajadi juga suka melihat sesuatu yang cantik. Malah Allah Taala  juga suka kepada yang cantik-cantik.

Sebagaimana Hadis riwayat Albaihaqi : 
"Sesungguhnya Allah itu indah dan mencintai yang indah, murah hati dan menyukai kemurah hatian, menyukai akhlak yang luhur dan membenci akhlak yang rendah"

Jadi tidak salah jika kita sentiasa ingin nampak cantik, terutamanya pada wajah dan penampilan. Wajah yang segar, ceria, bukan sahaja menyenangkan empunya diri, tapi juga orang sekelilingnya.

Oleh itu Shaklee menyediakan Set Wajah Berseri Shaklee bagi mendapatkan wajah yang segar, ceria, licin dan kurang bermasalah. Set ini terdiri daripada :


  • Bcomplex Shaklee
  • Vitamin E Shaklee
  • Sustained Release Vitamin C Shaklee

Vitamin C dan Vitamin E adalah gabungan antioksidan yang powerful, bermanfaat untuk menghapuskan radikal bebas dalam tubuh. Vitamin E menjadikan seseorang itu nampak muda kerana ia menghalang perkembangan sel penuaan.

Gabungan vitamin-vitamin di atas berguna untuk mencegah jerawat dan melupuskan parut jerawat baru. Menjadikan wajah lebih berseri dari dalam. 

Wajah yang cantik berseri tanpa cela adalah idaman setiap wanita.

Jika anda berminat dengan Set Kulit Cantik dan Berseri ni. Atau berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee, anda boleh menghubungi kami, Pengedar sah Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Raub, Pengedar Shaklee Benta, Pahang. Kami boleh COD (cash on delivery) di kawasan sekitar Kuala Lipis, Benta dan Raub, Pahang.

Kami juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan juga Brunei menggunakan Poslaju, Gdex ataupun Citylink.

Kami juga boleh dihubungi di :

Instagram : awesomelybeauty
Blog : awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
Email : ireen2285@gmail.com
Sms/ whatsapp : 017-3589005 / 010-4647478



No comments :

Post a Comment