nuffx

Monday 15 September 2014

VITAMIN UNTUK KANAK-KANAK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Ibu-ibu yang berkerjaya sudah pasti terpaksa meninggalkan anak-anak di TASKA ataupun di rumah pengasuh, bukan? Ini adalah kerana terpaksa, jika diberi pilihan sudah pastilah semua ibu mahu menjaga sendiri anak-anak. Sentiasa bersama anak-anak, kan? Saya faham kerana saya juga seorang ibu yang bekerja.

Macam biasalah, kanak-kanak, bila ditinggalkan bersama kanak-kanak yang lain, dengan jumlah yang agak ramai seperti di nursery atau di rumah babysitter, mereka akan mudah dijangkiti penyakit atau mudah jatuh sakit. Seperti demam, batuk, selsema dan sebagainya.

Seperti ibu-ibu yang lain, saya juga mencari-cari supplement yang sesuai dan selamat untuk diberikan kepada anak-anak. Ini adalah untuk mencari aalternatif supaya antibodi anak-anak menjadi kuat dan tidak kerap jatuh sakit. 

Maka, apakah supplement yang sesuai dan terbaik untuk anak-anak kita?

Omega Guard Shaklee terbaik!

Saya sarankan anda cuba bagi Omega Guard Shaklee ini kepada anak-anak. Sebagaimana yag kita tahu, Omega Guard Shaklee mengandungi Omega 3 yang sangat bagus untuk kesihatan dan perkembangan otak kanak-kanak. Malah Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan terbaik di dunia.

Untuk mendapatkan Omega Guard ini, anda boleh menghubungi kami. Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Benta dan Pengedar Shaklee Raub, Pahang.

Kami juga mempunyai pengedar Shaklee di seluruh Malaysia yang boleh membuat penghantaran ke tempat anda.

Kami juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei menggunakan Poslaju, Gdex ataupun Citylink.

Anda juga boleh menghubungi kami di :

Instagram : awesomelybeauty
Blog : www.awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
E-mail : ireen2285@gmail.com
Sms / Whatsapp : 017-3589005 / 010-4647478

No comments :

Post a Comment