nuffx

Tuesday 16 September 2014

RAHSIA KULIT CANTIK KEMERAH-MERAHAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Hari ni saya nak cerita tentang rahsia kulit sihat dan cantik. Hehehe. Kalau dah cerita kat sini maknanya bukan rahsia lagi la ye dok?  Takpe la, sharing is caring.

Kawan-kawan yang kenal saya dulu mesti tau kulit muka saya macam mana. Kusam, gelap, berjerawat dan bila jerawat tu saya suka kutis jadi meninggalkan banyak parut hitam. Huhu.

Kawan-kawan sendiri perasan kulit saya sekarang makin sihat, glowing dan cerah dari sebelum ni. Mungkin sebab saya konsisten mengambil supplement Shaklee.

Tapi saya memang perasan, sejak saya ambik Collagen Powder Shaklee, memang banyak sangat berbeza kulit saya, sebelum ni dan sekarang. Alhamdulillah.

So, hari ni nak cerita tentang Collagen Powder Shaklee. Tambahan pula bulan ni promosi, memang rugi la kalau siapa-siapa lepaskan peluang untuk mencuba.

Untuk pengetahuan semua, Shaklee Collagen Powder diperbuat daripada sisik ikan merah yang mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi. Ia merupakan serbuk kolagen yang amat halus dan mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis yang berkesan.

Tujuh ramuan utama Shaklee Collagen Powder termasuklah ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, lactobacillus, acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Kesemua bahan ini digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan Kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Cubalah Collagen Powder Shaklee ni. Memang best sangat. Sehari ambil 1 sachet sahaja. Insyaa Allah anda akan rasa kelainannya.

* Shaklee Collagen Powder mungkin kurang sesuai bagi mereka yang alergik kepada makanan laut.



Image result for beauty face
Wajah bersih dan kemerah-merahan idaman semua wanita
Selain untuk kecantikan, ada banyak lagi khasiat Collagen Powder ni tau.

Jika anda ingin mendapatkan sebarang produk Shaklee boleh dapatkan dari kami.
  • Pengedar Shaklee Kuala Lipis
  • Pengedar Shaklee Benta
  • Pengedar Shaklee Raub
  • Pengedar Shaklee seluruh Malaysia
Kami juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Brunei menggunakan Poslaju, Gdex ataupun Citylink.

Boleh hubungi kami di :

Sms/ Whatsapp : 017-3589005 / 010-4647478
Instagram : awesomelybeauty
Blog : www.awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
E-mail : ireen2285@gmail.com

No comments :

Post a Comment