nuffx

Friday 17 October 2014

BAGAIMANA CARA HILANGKAN BINTIK KOLESTEROL DI MUKA DAN BADAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Mula-mula tengok bintik-bintik kolesterol ni memang saya tak tau. Mula-mula tu ingatkan macam jerawat gitu, rupanya bukan. Bila nampak orang yang ada bintik-bintik kolesterol ni, rasa pelik je, nak tau sangat kenapa boleh ada bintik-bintik gitu. Tapi segan nak tanya.

Rupanya bila badan kita ada kolesterol yang berlebihan, akan keluar bintik-bintik di wajah ataupun di badan. Walaupun kadangkala ianya tidak begitu ketara, tapi bila tengok cermin dalam jarak yang dekat, kita boleh nampak bintik-bintik kecil ni.

Bintik-bintik kolesterol ini boleh mencacatkan penampilan anda.

Bagi sesiapa yang ada bintik-bintik kolesterol ni, boleh amalkan supplemen dan vitamin Shaklee secara konsisten. Malah boleh ambik double dose memandangkan pada botol setiap vitamin Shaklee ada ditulis boleh dimakan 1-2 kali sehari.

Jadi boleh amalkan pengambilan vitamin di bawah untuk merawat kolesterol yang mula menunjukkan kesan ketara pada wajah :

  • Gla Complex
  • Carotomax
  • Sustained Release Vitamin C Plus
  • Vitamin E Complex
  • Omega Guard
  • Garlic Complex

Maka, untuk hilangkan bintik-bintik kolesterol, jangan tertinggal untuk mengambil vitamin di atas setiap hari. Insyaa Allah dalam masa 3 bulan, bintik-bintik ini akan makin mengecil dan mula menghilang. 

Selain menghilangkan bintik kolesterol, supplemen dan vitamin di atas juga boleh mengawal dan menurunkan berat badan. 

Hakikatnya kita perlu menjaga diri kita supaya tidak terlalu berat kerana bila berat badan naik, kita akan mudah merasa malas buat kerja dan intense untuk makan lebih banyak. 

Berat badan berlebihan juga boleh membuatkan kita merasa mengantuk dan tidur yang berlebihan. Ini adalah kerana jantung menghadapi cabaran untuk mengepam darah ke seluruh tubuh. Berat badna yang berlebihan juga tidak bagus untuk kesihatan secara menyeluruh.

Tambahan pula sekarang ni Shaklee mengeluarkan produk baru, khas untuk kolesterol iaitu Phytocol-ST, maka ambillah secara konsisten sebanyak 2 biji sehari sebelum makan.

Block koleaterol anda dengan Phytocol-St Shaklee


Memang kalau disenaraikan macam banyak je vitamin nak kena makan. Dan macam banyak je bajet bulanan untuk membeli supplemen Shaklee ni. Jangan la bimbang, Shaklee ni memberi nilai untuk wang anda. Contohnya Bcomplex ataupun Vitalea, sebotol tahan selama 4 bulan. Manakala Vitamin C pula tahan selama 6 bulan! So tak ada la kena beli setiap bulan.

Malah, jika anda mejadi ahli Shaklee, anda akan mendapat bonus setiap bulan. Dan dengan bonus itulah anda boleh membeli supplemen Shaklee. Malah jika murah rezeki, anda akan mendapat bonus kereta dan bonus melancong bersama Shaklee ke luar negara.

Mungkin ada rawatan di klinik atau hospital swasta, namun sudah pastilah kosnya terlalu tinggi. Maka kami sarankan anda ambillah supplemen Shaklee, insyaa Allah masalah bintik kolesterol akan dapat diatasi. Disamping itu, anda akan mendapat insentif Shaklee yang banyak tanpa kita sedari. 

Jika anda berminat nak sertai kami, Jom email dan text kami di :

017-3589005 / 010-4647478 (Niki)

Kami merupakan Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Benta dan Pengedar Shaklee Raub, Pahang.
COD ke kawasan sekitar tanpa sebarang caj tambahan.
Pos ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Love and hug,
Awesomelybeauty

No comments :

Post a Comment