nuffx

Sunday 19 October 2014

CARA PENGAMBILAN ALFALFA SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Ada ramai yang tanya bagaimana cara pengambilan Alfalfa Complex yang sebenarnya. Ada yang cadangkan ambil 5 biji, ada yang cadangkan ambil 6 biji, dan ada juga yang cadangkan 10 biji. Di botol Alfalfa pula ditulis maksimum pengambilan adalah 10 biji sehari.

Kami suka nyatakan pengambilan Alfalfa adalah mengikut keperluan setiap individu. Dan keperluan setiap individu adalah berbeza-beza.

Alfalfa ni mengandungi vitamin K, bermakna ia akan menyebabkan kepekatan darah kita meningkat. Maka pengambilan air masak yang banyak sangat perlu ok.  Lagi banyak anda ambik Alfalfa, lagi banyak jumlah air yang perlu anda ambil.

Jangan pandang remeh hal ini. Seeloknya ambil Alfalfa sebanyak 2 biji pagi, 2 biji tengahari dan 2 biji malam supaya pengambilan air kita seimbang dan sekata.

Ini lah dia vitamin yang wajib diambil oleh ibu-ibu yang menyusu. Kerana ia merupakan milk booster terbaik kalau mengikut pengalaman saya sendiri. Inilah vitamin yang membuatkan susu saya bengkak semasa menyusukan Hakeem dan Hareez!

Breastfeeding journey yang sangat menarik sepanjang menyusukan anak-anak. Ahamdulillaah. Nanti saya akan kongsikan pengalaman saya bersama anda semua.

Ejen detoks terbaik kegemaran kami.

Untuk maklumat lanjut tentang produk Shaklee, atau berkaitan dengan keahlian dan menjana pendapatan dari rumah, anda boleh hubungi kami melalui :

017-3589005 / 010-4647478 (Niki)

Kami merupakan Pengedar Shaklee di Kuala Lipis, Pengedar Shaklee di Benta dan Pengedar Shaklee di Raub, Pahang. 
COD ke kawasan sekitar tanpa sebarang caj tambahan.
Pos ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Love and hug,
Awesomelybeauty

No comments :

Post a Comment