nuffx

Monday 13 October 2014

LAWAN KANSER DENGAN VIVIX SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Kami sangat terkesan sebab lately ramai sangat kenalan kami yang meninggal disebabkan kanser. Dan ada juga yang baru mendapat khabar berita yang mereka menghidap kanser. Tak dapat dibayangkan macam mana perasaan mereka. Nauzubillaaah, moga kita semua dijauhkan dari sebarang penyakit merbahaya. Ameen.

Hari ni kami nak cerita tentang Vivix Shaklee dan kaitannya dengan penyakit kanser. Kami nak ceritakan tentang seorang cancer survival yang begitu kuat dan tegar dalam melawan penyakit kanser beliau.

Ini kisah tentang bekas seorang penyampai berita di NTV7, Master Law Chu Hian. Beliau merupakan penghidap kanser paru-paru 10 tahun yang lalu.

Sebelum Vivix dikeluarkan untuk pasaran Malaysia, Master Law mengambil Alfalfa berbotol-botol untuk mengelakkan daripada sel kanser merebak dan membiak. Ini adalah kerana Alfalfa bersifat alkali dan kaya dengan klorofil.

Ini adalah semasa beliau menjalani kemoterapi.

Setelah Vivix masuk untuk pasaran Malaysia, Master Law telah mengamalkan pengambilan Vivix untuk mematikan sel-sel kanser tersebut.


Beliau mengalami perubahan yang ketara setelah mengambil Vivix dan beliau kelihatan lebih muda daripada sebelumnya. Amazing!

Dan sekarang beliau telah bebas daripada penyakit kanser. Beliau menikmati kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik dari sebelumnya. 


Ini adalah gambar terkini beliau. Beliau sekarang suka berkongsi kebaikan Vivix dan supplemen Shaklee untuk kesihatan kita seisi keluarga. Macam tu juga lah kami, suka berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda semua. 

Jika anda ingin mendapatkan Vivix atau sebarang supplemen Shaklee, jangan malu-malu untuk menghubungi kami di :

017-3589005 / 010-4647478 (Niki)

Kami merupakan Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Benta, Pengedar Shaklee Raub, Pahang.
COD ke kawasan sekitar tanpa sebarang caj tambahan.
Pos ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Love and hug,
Awesomelybeauty







No comments :

Post a Comment