nuffx

Thursday 2 October 2014

PETUA BILA TERKENA AIR PANAS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Pernah tak terkena atau tersiram air panas ke badan sendiri? Huhu. Kami sokmo je kena. Terutamanya masa nak buat susu anak-anak tu. Nak cepat kan. 

In case tersiram air panas, tidak kira lah di tangan atau mana-mana bahagian badan, kami sarankan anda ikut petua seperti di bawah ni. 

Petua ni memang kami amalkan setiap kali kami atau anak-anak kami terkena air panas. 

Petua bila terkena air panas :
  • Pertama sekali, tekapkan bahagian tubuh yang terkena air panas tadi dengan kapas. Lakukan dengan perlahan-lahan dan cermat.
  • Kemudian sapukan sedikit mentega di bahagian yang terkena air panas itu. Kalau tiada mentega, boleh sapu minyak sayuran, minyak kelapa atau minyak gamat. Tapi saya lebih suka sapu krim Herbal Blend Shaklee kerana ianya krim serbaguna dan serasi untuk kami sekeluarga.
  • Pastikan tidak kenakan air di bahagian yang melecur itu selama beberapa jam.

Jom amalkan sama-sama.

Itu adalah tiga langkah mudah yang boleh anda amalkan. Tindakan yang cepat boleh mengelakkan kesan melecur makin teruk dan meninggalkan parut.

Dapatkan krim Herbal Blend Shaklee anda sekarang. Setiap keluarga wajib ada satu. Kami sentiasa memastikan krim Herbal Blend Shaklee berada di dalam handbag. Kami bawa ke mana sahaja. Malah jika anak-anak sakit perut atau kena gigit nyamuk pun kami sapu krim ini dan Alhamdulillaah ianya sangat bagus dan serasi dengan kami sekeluarga.

Herbal Blend. Krim pelbagai guna. Murah. Jimat. Sangat mujarab.

Untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee, boleh hubungi kami di :

017-3589005 / 010-4647478 (Niki)

Pengedar Shaklee Kuala Lipis, Pengedar Shaklee Benta, Pengedar Shaklee Raub, Pahang.
COD ke kawasan sekitar tanpa sebarang caj tambahan.
Pos ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Love and hug, 
Awesomelybeauty

No comments :

Post a Comment