nuffx

Thursday 5 June 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS : GEBUS GEBAS, ANGGUN, JELITA DAN YAKIN TANPA JERAWAT

Saya suka tengok orang yang cantik. Saya suka tengok orang yang kulit dia cantik gebu. Pastu kemerah-merahan gitu. Kalau artis saya suka tengok Fazura. Saya suka senyuman dia. Saya suka keyakinan dia. Cara dia bawa diri. Saya suka tengok dia tetap cantik walaupun tanpa mekap. Saya follow Instagram dia. Suka sangat tengok dia. Sebab dia memang sangat cantik. Wahhh puji tak ingat tau. Alangkah bestnya kalau Fazura baca blog saya ni. ;)

Saya ni membesar di kawasan kampung, jadi memang langsung tak ambik berat pasal penjagaa kulit. Set skin care ke apa ke memang tak pernah ada. Apatah lagi supplement. Memang jauh sekali la. Jadi kulit saya memang kusam, berkerak gitu. Haha. Tapi tak ada la kisah sangat sebab masa tu tak ada pun rasa nak cantik ke apa.

Masa nak bertunang pun saya masih tak ambik berat pasal kecantikan. Masa tu bertunang memang sempoi sangat. Sebab masih belajar kat universiti kan. Baju masa majlis bertunang pun pinjam baju kawan. Baju tu kawan beli kat Mydin. Hahaha. Jadi laa, alah nak bertunang je pun kan.

Tapi masa majlis pertunangan tu keluarga suami ada la mengumpat kan. Ada la dengar kat hujung telinga ni. Dia kata saya ni banyak jerawat. Masa tu kecik nya hatiku ini. Sentap ok. Iye lah yang datang masa majlis bertunang tu kan, yang perempuan-perempuan tu semua kepoh-kepoh punya orang. Masa tu tak kenal lagi la. Sebab tak rapat dengan famili bakal suami. Ewah.

Kalau la masa tu dah kenal Shaklee, tak ada la kena kutuk dengan famili bakal suami ye dok? Ahaha.

So anda semua jangan la jadi macam saya. Jaga kecantikan kulit tu tau. Shaklee ada Set Kecantikan Kulit untuk anda semua. Saya amalkan dan Alhamdulillah kulit saya dah cantik dah. Famili suami pun dah puji. Diorang tanya pakai apa. Ohoiii pasti la consume Shaklee.

Arghhhhhhh JERAWAT! Tidakkkkk!!!

SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE

Set Kulit Cantik Shaklee.

Vitamin E Complex
  • merupakan antioksidan tidak dapat dihasilkan oleh badan. Bertindak menuetralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan Vitamin E untuk jangkamasa panjang dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan kepada sinaran UVB. Tapi jangan salah sangka pulak ye. Jangan sangka anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil Vitamin E atau losyen mengandungi Vitamin E. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya.

Vitamin C
  • antioksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ia juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadikan punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garisan penuaan. Vitamin C juga bertindak melindungi dan emmbaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.

Bcomplex
  • mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. Umum mengetahui yang Bcomplex sangat berguna untuk emngawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. Jangan lupa yang stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.

TESTIMONI SET KULIT CANTIK SHAKLEE







Best kannn semua testimoni ni. Anda pun kalau nak kulit cantik dan gebus gebas macam tu, boleh sangat laaa. Amalkan pengambilan Set Kulit Cantik ni secara konsisten. 

Jika anda ada sebarang pertanyaan tentang apa-apa sahaja produk Shaklee, atau berminat untuk menjadi ahli, anda boleh berjumpa dengan saya di sekitar Raub, Benta atau Kuala Lipis, Pahang. Kami juga mempunyai pengedar Shaklee di seluruh Malaysia yang boleh membuat penghantaran di pintu rumah anda.

Kami juga membuat penghantaran menggunakan Poslaju, Gdex ataupun Citylink.

Anda juga boleh menghubungi kami di :

Instagram : @awesomelybeauty
Blog : awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
Call/sms/whatsapp : 017-3589005 / 010-4647478





No comments :

Post a Comment