nuffx

Monday 2 June 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS : HANTARAN PERKAHWINAN DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Assalamualaikum. Hari ni saya tak nak cerita pasal kandungan vitamin atau kebaikan vitamin Shaklee atau apa. Hari ni nak kongsi tentang memilih barang hantaran perkahwinan.

Kebanyakan dari kita pening kepala fikir benda apakah yang sesuai untuk dijadikan hantaran perkahwinan. Jom kita keluar dari luang lingkup kebiasaan dalam memberikan barag-barang hantaran ini.

Membina sebuah masjid adalah sesuatu yang sangat bermakna. Dengan satu ikatan yang suci ni kita mengharapkan kita akan saling menyayangi dan kita juga mengharap ikatan perkahwinan ini akan kekal hingga ke syurga. Betul tak?

Selain daripada benda-benda material yang kita letakkan sebagai barang hantaran seperti handbag berjenama, kasut berjenama, jam berjenama, baju berjenama, minyak wangi berjenama dan sebaganya yang serba serbi berjenama. Apa kata kita letakkan sesuatu yang boleh kita manfaatkan bersama selepas majlis perkahwinaan itu.

Usah pening-pening memilih barang hantaran, anda boleh letakkan supplement Shaklee sebagai salah satu barang hantaran anda.

KENAPA MEMILIH SHAKLEE SEBAGAI BARANG HANTARAN?

  • Nahhhh, selepas perkahwinan kita pasti mahukan anak kan? Malah sebelum kahwin lagi dah plan nak anak berapa orang, berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan. Malah ada yang dah sediakan senarai nama anak-anak yang bakal lahir nanti. Betul tak? 

         * Jadi Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee sangat sesuai 
            untuk dijadikan hantaran.

  • Selepas berkahwin komitmen dan tanggungjawab juga akan makin bertambah. Terutamanya bagi isteri. Balik kerja, kena uruskan rumah pula. Mengemas, memasak, melayan suami dan sebagainya. Dulu hidup bujang, sekarang an sudah berdua. Maka anda perlu sentiasa sihat dan cergas supaya dapat melaksanakan segala tugas dan tanggungjawab sebagai suami dan isteri dengan baik. Barulah harmoni rumahtangga.
         * Jadi Set Kesihatan Optimum amat sesuai untuk 
            dijadikan sebagai hantaran.

  • Ada juga yang mahu suami dan isterinya sentiasa tampil cantik dan menarik. Maklum la zaman sekarang ni kan banyak sangat godaan di luar sana. Hehe. So kena la jaga kecantikan tu. Baru lah suami dan isteri sayang.
        * Jadi Set Kecantikan Kulit Shaklee sangat sesuai untuk 
           dijadikan sebagai hantaran.

  • Ada juga yang mahu suami dan isterinya sentiasa slim, ramping dan sihat sepanjang perkahwinan. Ye lah siapa tidak bangga bila dapat berjalan beriringan dengan suami yang handsome dan isteri yang anggun jelita kan. Baru laaa suami tak pandang perempuan lain, dan isteri pula tak jeling lelaki lain. Sebab memang fitrah, manusia suka pandang yang cantik-cantik. 
        * Jadi Set Kurus Shaklee sangat sesuai untuk 
           dijadikan hantaran.

Ni sekadar beberapa cadangan, sebenarnya ada banyak set yang boleh dijadikan hantaran. Nak tau lebih lagi, kena la contact saya ok! 


CONTOH SET HANTARAN SHAKLEE
 
Di bawah ni saya akan bagi beberapa contoh set hantaran Shaklee untuk bakal suami dan isteri anda. Boleh la ambik jadikan idea. Moga perkahwinan anda menjadi perkahwinan yang bermakna dan kekal hingga ke syurga. Amiin amiin.

Cantik kan hantaran Shaklee ni? I like a lot!

Cantiknyaaa. Suka suka suka!

Wow siap performance drink tau. Dengan set kesuburan lagi tu. Tau tak maksud dia apa?

Hantaran yang manakah paling menyerlah? Pasti laaaa Shaklee! 

Wow set kesuburan lagi. Ramai yang nak subur tau lepas pernikahan. Hehe

Ni lah sahaja beberapa idea yang boleh saya bagi. Cantik kan semua hantaran tu. Kalau berminat jangan lupa hubungi saya tau.

Saya juga membuat penghantaran ke Kuala Lipis, Raub dan Benta, Pahang. Kami juga mempunyai pengedar Shaklee di seluruh Malaysia yang boleh membuat penghantaran ke pintu rumah anda.

Selain daripada itu, kami juga membuat penghantaran menggunakan Poslaju, Gdex dan Citylink.

Anda juga boleh menghubungi kami di :

Instagram : @awsomelybeauty
Blog : awesomelybeauty.blogspot.com
Fb page : What Woman's Want
Call/sms/whatsapp : 017-3589005 / 010-4647478


No comments :

Post a Comment